Alecto DBX-63 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-63 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Charlotte 08-11-2016

Groot bereik

Geschreven voor: Alecto DBX-63 wit

Groot bereik (wel minder dan aangegeven) makkelijk in gebruik en fijn dat er meerdere units op aangesloten kunnen worden.

Pluspunten

• Groot bereik
  • Meerdere units op aan te sluiten

Minpunten

• Verschrikkelijke muziekjes

loes 18-04-2016

Goede uitbreiding

Geschreven voor: Alecto DBX-63 wit

Uiteindelijk de babyfoon gekozen, omdat deze makkelijk uit te breiden is. De koppeling met de babyunit is eenvoudig en hij blijft schakelen tussen de beide units.
Het probleem vind ik echter wel dat beide units aan moeten staan, anders blijft ie aangeven dat een van de apparaten buiten bereik is.

Angela 29-03-2016

fijne uitbreiding

Geschreven voor: Alecto DBX-63 wit

de uitbreiding van de babyfoon is zeer handig. hij schakelt elke 30 seconden over naar de andere babyfoon unit. en wanneer hij een geluid hoort meteen over naar de andere, heel fijn in gebruik.

Hagen 25-03-2016

Ideaal zo'n extra babyunit

Geschreven voor: Alecto DBX-63 wit

Als uitbreiding gekregen bij de Alecto DBX-62. Zie ook mijn review bij dit product. Ik ben er erg blij mee dat ik met één ouderunit onze beide kleintjes in de gaten kan houden! Deze extra unit is gemakkelijk in een paar stappen te koppelen.

Dizzytiger 04-03-2016
Geschreven voor: Alecto DBX-63 wit

Als uitbreiding aangeschaft op de dbx-62. gekocht op de beurs. geweldige babyfoon. aanrader om aan te schaffen. zie mijn review bij de dbx-62.